środa, 13 lipca 2011

Scenariusz..

Życie.Życie wedlug spisu treści,ktorego nie potrafie znaleźć. Nie mam scenariusza. A on? Raniłam Cię setki razy. Czuję się winna. Zagubiłam się i nie czuję się bezpiecznie,jestem mała, w potrzebie. Oddychaj mną, zawroc na własciwa drogę i spraw bym wróciła. Próbuje być silna, wiem że odejdziesz w milczeniu. Wszystko  czego pragnę to nadzieja, że znajdziesz ukojenie i pokażesz mi jak należy żyć. Dopiszmy dalszą część mojej historii, brakuje mi jej. Urwała się tak szybko, nawet nie zdążylam stworzyc Jej razem z Tobą. To niemożliwe. Czuję się jak lalkarz, który bawi się marionetkami, choć nie sprawia mi to przyjemności. Daje więcej bólu - Mi i Tobie. Trzymamy sie kurczowo życia oddzielnie. To trudne. Próbuję uwolnić się i swobodnie zblizyc sie do Ciebie. Jestem krucha, ale próbuje być silna. Nie wiem czy powrócę, brakuje mi scenariusza, którego nie znajdę. Muszę sama stworzyć to, co ma być dalej, wypełnić scenariusz..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz