wtorek, 19 lipca 2011

Przyjaciele?


P : Ciesze się że mogę z Tobą rozmawiać,że nadal jestem w jakimś sensie Twoją koleżanką,ważne jest to,że mogę z Tobą rozmawiać. 
D : Mała poprawka..nie koleżanką...zawsze byłaś przyjaciółką.


Chciałabym walczyć. Te wspomnienia, te rozmowy.. Narastają. Styczeń. Wydaje się to wieki temu.. Wydaje mi się, że wszystko co było, jest takie dalekie.. W jakieś innej epoce, która już nie wróci. To dziwne uczucie, ale czasem warto powracać to wspomnień tylko po to, żeby się uśmiechnąć . Tak blisko, a tak daleko. Pustka. Pustka narasta i obciąża mnie. Może kiedyś znajdziesz czas..by za mną zatęsknić. Może kiedyś znajdziesz czas, by powiedzieć to samo, co kiedyś... Choć to już chyba niemożliwe. Oszalałam. Oszalałam z nałogu Twojej osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz